فائزون | کلمات کلیدی
نتیجه جستجوی کلیدواژه:سردار شهید حاج قاسم سلیمانی
فائزون

صبر حاج قاسم سلیمانی مقابل نیروی ناشی

یکی از فرمانده‌ها در جریان دفاع مقدس، گلایه یکی از نیروهایی را که اشتباهات زیادی داشت به حاج قاسم سلیمانی کرد. حاج قاسم به او گفت: «اگر یه درصد احتمال می‌دی توی این مسیر بمونه و نیروی خوبی بشه، دیگه هیچی نگو.»

شهی سلیمانی

حاج قاسم مکتب و تفکری همیشه زنده است/ سردار سلیمانی با شهادتش تا ابد در قلب و ذهن مردم زنده شد

علیرضا شهنوازان گفت : سردار سلیمانی یک نماد نبوده بلکه یک نهاد است انسانی با تمام شاخصه های برتر که ممکن است در وجود یک انسان تبلور پیدا کنند.

شهید

شهید سلیمانی مظلومیت مردم منطقه را به چشم و گوش جهانیان رساند

حجت الاسلام و المسلمین احمد علی قاسم زاده،گفت:تنشکیل محور مقاومت از بزرگترین کار های شهید سلیمانی بود که به وسیله ان الگوی مقاومت را پایه ریزی کرد.

شهدا

شهید سلیمانی ذوب در ولایت بود/اخلاص و مردمی بودن شهید سلیمانی باعث ماندگاری نام وی شد

احمد علی سرحدی،گفت:شهید سلیمانی هیچ گاه برخلاف امر رهبری کاری انجام نداد وشاید بتوان گفت همین موضوع باعث شده تا ایشان در برنامه های و کارهای خود همیشه موفق باشد.

شهید

جان فدا| نزدیک بود استقبال گرم عراقی‌ها منجر به ترور حاج قاسم شود

وقتی عراقی‌ها فهمیدند حاج قاسم به منطقه آمده، انبوهی از نیروها با ماشین و موتور و پیاده خودشان را رساندند و جمع شدند. این دوست داشتن بی‌حد موجب شد داعش هوشیار شود.

سردار سلیمانی

جان فدا| روزی که حاج قاسم سلیمانی با کت و شلوار به جنگ داعش رفت

به حاج قاسم خبر رسید که قرار است ایرانی‌ها را در نزدیکی کربلا گروگان بگیرند. او بدون فوت وقت، مکان مشخصی را تعیین کرد و ۲۰ نفر از نیروهای زبده‌اش را مأمور کرد تا بر سر راه داعشی‌ها کمین بگذارند.

شهید

خدمت به مردم ویژگی بارز و ماندگار مکتب شهید سلیمانی بود/دشمن به دنبال اختلاف افکنی در کشور است

سردار پرویز آبسالان گفت: دشمنان در حال تلاش هستند تا انقلاب اسلامی را نابود کنند، ایجاد اختلاف بین مردم یکی از این ترفند های سیاه دشمن در رسیدن به اهداف شوم است.

شهید سلیمانی

سردار سلیمانی: معیار اصالتِ همه چیز «عشق» است+ فیلم

سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در فیلمی که از سخنرانی او در جمع قرارگاه تاکتیکی عملیات کربلای یک درباره ارتباط قیام عاشورا و حضور رزمندگان در جبهه صحبت می‌کند، می‌گوید: «در دفاع مقدس معیار اصالت همه چیز عشق است.»

شهید

دو "حاج قاسم"؛ اسوه جنوب شرق و الگوی بزرگ مردم ایران/شهادت شهید سلیمانی و برجام خباثت آمریکا را به دنیا نشان داد

اسماعیل حسین زهی از حاج قاسم سلیمانی و میرحسینی به عنوان اسوه جنوب شرق و الگوی بزرگ مردم ایران یاد کرد و گفت: شهادت شهید سلیمانی و برجام خباثت آمریکا را به دنیا نشان داد.

شهید

استکبار ستیزی و ولایت پذیری دو شاخصه مهم مکتب حاج قاسم/حضور در صحنه های مختلف، نشانِ ارادت سردار سلیمانی به مردم سیستان و بلوچستان

حسنعلی نوری گفت: انتخاب حاج قاسم میرحسینی به عنوان قائم مقام لشکر۴۱ ثارالله، عیادت و دلجویی از بیماران حادثه تاسوکی، حضور در مراسم تشییع جنازه سردار حاج محبعلی فارسی و سایر عوامل نشان از عشق و علاقه خاص سردار دلها به مردم سیستان و بلوچستان است.

شهید

ولایت پذیری، اخلاص و ساده زیستی رمز محبوبیت حاج قاسم است/ تداوم راه شهید سلیمانی زمینه‌ساز اقتدار نظام اسلامی

محمدرضا سردار شهرکی، یکی از بزرگان طوایف سیستان وبلوچستان با بیان اینکه تداوم راه شهید سلیمانی زمینه‌ساز اقتدار نظام اسلامی است، گفت: درایت و تدبیر، شهامت و شجاعت حاج قاسم توطئه و راهبردهای استکبار جهانی را درهم شکست.

شهید

ذکر نام شهید سلیمانی؛ حتی در مسابقات جهانی/منش پهلوانی ابر قهرمان جهان اسلام، الگوی ورزشکاران ایرانی است

اسحاق نارویی گفت: ورزشکاران ایران اسلامی با ذکر نام شهید سلیمانی در عرصه های مختلف از جمله رقابت های بین المللی و حتی جهانی حاضر می شوند.

شهادت

دیدار با حاج‌قاسم آرزوی قلبی‌ام بود/ برای سردار سلیمانی خدمت به خلق منحصر به قشر و مذهب خاصی نبود

اکبر عبدی بازیگر توانمند سینما و تلویزیون با بیان اینکه خدمت به خلق برای حاج قاسم منحصر به قشرو مذهبی خاص نبود، گفت: باید از ابعاد شخصیتی،سیره و روش سردار شهید سلیمانی الگو گرفت.

فائزون

حاج قاسم سلیمانی نماد بارز ولایت مداری، دفاع از مظلوم و وطن دوستی است

مهرداد جهاندیده گفت: حاج قاسم سلیمانی نماد بارز ولایت مداری، دفاع از مظلوم و وطن دوستی است.

1